Biodent Dental Implant Center in Budapest

Mosoly...a legértékesebb

dolog az életben

Teljes körű fogászati szolgáltatásokat kínálunk

BioDent Esztétikai Fogászat

1132 Budapest, Nyugati tér 5.

l. em. 3. szám

(+36 ) 70 9328095

Esztétikus tömések:

Töméskészítés: olyan eljárás, melynek során kitisztítjuk és lezárjuk a fogszuvasodás által képződött üregeket. Az esztétikus tömőanyagokat különféle színekben gyártják, így azok illeszkednek a szomszédos fogak színéhez. Sokkal esztétikusabb és sokkal egészségesebb, mint a régi, fekete és higany tartalmú amalgám tömések.

Inlay/Onlay

Inlay egy olyan speciális tömés, amit a fogtechnikai laboratóriumban készítenek el, sokkal esztétikusabb és hosszabb élettartamú, mint egy hagyományos tömés. A másodlagos szuvasodás kialakulásának lehetősége sokkal alacsonyabb, mint a hagyományos tömések esetén.

Csapos műcsonk

Csapos műcsonkra akkor van szükség, ha a fog súlyosan sérült. Sikeres gyökértömés után a gyökércsatornába helyezzük a csapot, és utána felépítjük a hiányzó részt.

Koronák és hidak

Ha a fogkorona nagymértékben sérült vagy / és van egy hiányzó fog / fogak, és a páciens nem szeretne sebészeti beavatkozást, akkor a fogakat helyreállíthatjuk egy koronával vagy híddal. A fogat / fogakat lecsiszoljuk, majd lenyomatot veszünk az előkészített csonkról, és ez alapján elkészül a korona / híd a fogtechnikai laboratóriumban. A korona / híd befedi a fog előkészített részeit, mint egy sapka.

Fémkerámia korona / híd

Préskerámia korona / híd

Cirkónium korona / híd

PEEK korona / híd

Gyökérkezelés – Gyökértömés

Különböző tényezők okozhatnak fogbél gyulladást, fájdalmat és fogbél elhalást (mély fogszuvasodás, fizikai trauma, kémiai trauma), melyek a későbbiekben tovább terjedhetnek a foggyökércsúcs körüli szövetekre is. A fogbél gyulladás okozza a fájdalmat és az élő szövetek felszívódását és elhalását a gyökér csúcsán. Ez az eljárás esély a fog megmentésére, a fogat teljesen ki kell takarítani, és le kell tömni egy speciális anyaggal (Guttapercha). Ezt a folyamatot nevezik gyökértömésnek.

Teljes kivehető fogpótlás

Amennyiben a betegnek nincs foga, és szeretne egy megfizethető és gyors megoldást, akkor a teljes kivehető fogsor egy jó alternatíva. Ez kivehető és alacsonyabb stabilitású, mint az implantátummal készült megoldások.

Részleges kivehető fogsor ( Egyszerű és rejtett elhorgonyzás/ finom precíziós elemekkel)

Páciensnek még vannak fogai, amihez kapcsolódhat a részleges kivehető fogsor. A rejtett elhorgonyzás nagyobb stabilitást ad, illetve esztétikai szempontból is előnyösebb.

Mind a rögzített, mind a kivehető alkatrészek egyszerre készülnek, a legjobb esztétikai és funkcionális eredmény érdekében.

Overdenture

Az overdenture-t a fogakra vagy ha nincs fog, akkor az implantátumra helyezzük . Az overdenture elég jó stabilitást ad és még mindig olcsóbb, mint a teljes implantációs beavatkozás. A beteg azonban csak egy komplett implantációs megoldással, illetve egy ehhez kapcsolódó rögzített pótlással érheti el a maximális stabilitást és elégedettséget.